Aktualizace 2019.20
19. října 2019 byla uvolněna aktualizace Delphi DS 2019.20. V následujícím přehledu Vám nabízíme souhrn změn a novinek, které poslední update Delphi DS Cars, Heavy Duty a VTI přinesl. Informace o aktualizaci mohou být omezené pro náš region a naši lokální distribuci.
Databanka diagnostikovatelných vozidel byla oproti v. 2019.03, (licence Cars), rozšířena o 21 nových modelů. Celkem v rámci tohoto přírůstku přibylo 1 284 jedinečných výběrů systémů a subsystémů.
V rámci koncernu PSA se značně rozšířila kompatibilita s motorovými jednotkami BSM (Boîtier de Servitude moteur), zejména na vozidlech Citroën Berlingo, C3, C4, C4 Picasso, DS3 a Peugeoty 3008, 5008 a Partner.
Rozsáhlé aktualizace se také dočkaly vozy značky Toyota. Došlo k rozšíření kompatibility s řadami motorů 1NR-FE, 1NR-FKE, 1ND-TV a 1NZ-FXE. Zdokonalila se komunikace-schopnost a pokrytí s více jednotkami na vozech Hi-Lux (2015 –2019) a Land Cruiser (2014 –2019).
Další velká aktualizace proběhla u značky Opel / Vauxhall zejména typů GrandLandX a CrossLandX se systémy řízení Delphi Technologies GDi na motorech o objemu 1.2 l.
Dále přibyla podpora servisních funkcí v rámci elektrické parkovací brzdy (EPB) na vozech Mercedes Sprinter (907). Databanka diagnostikovaných vozů se dále rozšířila o 25 motorizací vozidel koncernu VAG. Také přibylo 15 různých modelů koncernu FoMoCo. Konkrétně byly např. přidány funkce v rámci systému AdBlue na vozech Ford Transit 2014+.
V následující tabulce je uveden podrobný rozpis přírůstků nově podporovaných vozidel a nových funkcí. V tabulce jsou uvedeny přírůstky osobních vozidel i lehkých užitkových vozidel (LCV).
Nesprávné použití adaptéru DoIP (SV60156) tzn. připojení adaptéru k vozidlu bez DoIP, může vést k zápisu chybových kódů do řídicích jednotek. Tento problém se týká modelů vozů, u kterých výrobce během stejného roku výroby přešel z komunikační architektury CAN na DoIP. Zde je seznam vozidel, kterých se problém může týkat:
Uživatel se případným problémům vyhne tím, že první pokus o navázání komunikace s problematickými vozy provede bez připojeného DoIP adaptéru (SV60156) a pokud komunikace nepůjde navázat, připojí DoIP adpatér.
14. ledna 2020 ukončuje společnost Microsoft podporu systému Windows 7. Od tohoto data nebudou pro tento operační systém vycházet žádné další aktualizace zabezpečení. Společnost Delphi Technologies proto nedoporučuje od tohoto data používat diagnostický systém Delphi DS pod MS Windows 7. Diagnostický software Delphi DS může dále fungovat se systémem Windows 7, nicméně plná funkčnost není zaručena. Více informací o ukončení podpory naleznete na stránkách společnosti Microsoft.
Od verze 2017.00 do verze 2019.20 prošel SW pro CARS výrazným vývojem a rozšiřováním kompatibility. Nárůst celkového počtu jedinečných diagnostických výběrů vzrostl u verze DS CARS o 5 907 aplikací. Používat originální Delphinu s aktualizacemi se zkrátka vyplácí :)
Pokrytí diagnostikovatelných vozidel bylo oproti v. 2019.11 rozšířeno o 686 nových aplikací použití tzn. jedinečných výběrů systémů. Důležitými přírůstky jsou zejména nově přidaná varianta převodovky AGSII u Mercedes-Benz AtegoII. Nově přidané diagnostické funkce pro kalibraci SCR a EGR na motorech Euro 6 Scania. V rámci Trailerů byla přidána funkce odečtu provozních dat na systémech Knorr generace 2.0, 2.1 a 2.2. Do databanky pro generický výběr diagnostikovatelných systémů přibyla pro autobusy a trucky možnost napojení na diagnostickou zásuvku 12-pin Deutz. Zde je výběr z nejnovějších přírůstků do databanky vozidel:
Aktualizace 2019.20 rozšiřuje SW Delphi Heavy Duty o mnoho nových diagnostických aplikací a jedinečných diagnostických výběrů na trucích, trailerech i autobusech. Celkový počet jedinečných diagnostických výběrů byl rozšířen na 16 628. Podrobný rozpis je uveden v následující tabulce.
Podstatný progres v rámci rozšiřování kompatibility se nevyhnul ani verzi Heavy Duty. Od verze 2017.00 do verze 2019.20 dosáhl nárůst celkového počtu jedinečných diagnostických výběrů 3 403 aplikací. Celkový počet je dnes již 16 628. Aktualizovat se zkrátka vyplácí :)
Nově se do vytvářeného reportu z diagnostiky propisují v rámci výpisu paměti závad i Freeze Framy. Na obrázku (1) je znázorněn výpis paměti závad a níže (2) propsání do reportu.
Funkce rozšířeného výpisu DTC o Freeze Frame v rámci diagnostického reportu je společná jak pro SW Cars, tak Heavy Duty.
Poslední aktualizace přinesla mnoho změn i v rozšíření podpory vozidel v rámci informačního systému Delphi VTI. Přibylo celkově 19 modelů v rámci 14 výrobců.
Modely nákladních vozidel přibyly celkově čtyři:
Znalostní báze se nevyhýbá ani technickým servisním bulletinům v souladu s OEM dokumentací (SmartFIX™), databázi známých řešení problémů (SmartCASE™) a údajům o svolávacích akcích (Recalls). Podrobný přehled přírůstků viz. následující tabulky.
Podrobnější informace o VTI naleznete na stránce Delphi VTI.
Do Delphi VTI přibylo opět mnoho nových elektronických schémat a obsahů s nimi spojených, viz. následující tabulka.
Zpráva byla převzata z oficiálního informačního bulletinu Delphi DM1434.
Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací
Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.