Technická podpora pro uživatele originálních zařízení
UPOZORNĚNÍ PRO UŽIVATELE EXPIROVANÝCH VERZÍ
Zaznamenali jste problémy po nedávné aktualizaci Windows?
Pokud po posledním update systému Windows 10 nebo 11 dochází k nečekanému chování aplikace DS nebo problémům s licencí (například v LAT nejsou zobrazeny licenční údaje), neváhejte se na nás obrátit pro pomoc a podporu.
Uživatelé Windows 7 a 8.1
Windows 7 a 8.1 již nejsou aplikacemi Delphi podporovány. Doporučujeme přejít na novější verzi operačního systému - Windows 10 nebo 11 vč. výměny Vašeho PC, aby byla zajištěna kompatibilita a podpora. Pokud stále používáte Windows 7, mějte na paměti, že pouhý update na OS Windows 10/11, při zachování původního PC, nedoporučujeme.
Pokud po posledním update systému Windows 10 nebo 11 dochází k nečekanému chování aplikace DS nebo problémům s licencí (například v LAT nejsou zobrazeny licenční údaje), neváhejte se na nás obrátit pro pomoc a podporu.
Uživatelé Windows 7 a 8.1
Windows 7 a 8.1 již nejsou aplikacemi Delphi podporovány. Doporučujeme přejít na novější verzi operačního systému - Windows 10 nebo 11 vč. výměny Vašeho PC, aby byla zajištěna kompatibilita a podpora. Pokud stále používáte Windows 7, mějte na paměti, že pouhý update na OS Windows 10/11, při zachování původního PC, nedoporučujeme.
JAK PROBÍHÁ TECHNICKÁ PODPORA?
Technická podpora je zde, ať už potřebujete pomoc s instalací po zakoupení diagnostického systému, při instalaci starší verze, při potížich s licencí nebo samotným VCI. Postup je jednoduchý:- Stažení TeamViewer: Pro začátek si z odkazu stáhněte náš TeamViewer QS. Naleznete ho na pravé straně.
- Kontaktujte nás: Pomocí hotline, kterou najdete rovněž na pravé straně stránky, nás kontaktujte. Naše technická podpora se k vám připojí a vyřeší jakékoli problémy se softwarem nebo licencí.